kulor från en kulspruta

hej alla!

mmm va sjönt det var att sticka ut näsan utanför dörren och känna hur istapparna bildas under näsan! känna flingorna slå emot min kind som kulor från en kulspruta.....

 på vägen hem från skolan idag så såg jag hur min buss sladdade ut från sin parkerig mot nästa stopp. jag vinkade med armarna som en jävla fågel för att få bussen att stanna! buss chaffisen såg mig och stannade.
när jag kommit på bussen så var det ganska fullt så jag fick sätta mig längst fram. efter en stund så hörde jag hur final countdown spelades på radion, och chaffisen började ljunga och trumma på ratten, högt! haha det var så roligt!


/kram malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0