precis nu ...vill jag vara du

hej alla!

"jag låg här på min säng med laptopen på magen och såg på svenska hollywood fruar då det gick för mig att du"
är det bästa som hänt mig, du är den jag letat efter.. du är perfekt för mig..tror jag . men för fan upptäck mig då.

    ett litet sorgligt och en aning överdrivet citat av malin

jag lyssnar på min nya favoritlåt you lost me- christina aguilera, men om några veckor så har jag lyssnat sönder den och tröttnat på den....precis som med billionare :(

jag har kommit på att jag tröttnat på sverige ( no fence ) men det är inte här det händer, så jag måste till
new yourk!


                            be who you are and everything is going to be allright..
                                       take care/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0