som att vara osynlig

hej alla!

jag säger bara en sak blä för att vara sjuk! jag var nämligen sjuk idag :( min hals tar livet av mig! så jag åkte hem efter andra lektionen. hostande tog jag tåget till täby c för att köpa halstabletter, men istället för halstabletter så satt jag på bussen med prinsessans dagbok och en påse chips i handen! ( sorry cajsa)

jo jag och cajsa har börjat på en "diet" dieten består av mindre socket och mera sallad. så det är absolut inte bantning!  jag ska börja träna mera ( om jag orkar det vet jag inte :S)

och glöm allt jag sagt om killen jag gillar!! orkar inte bli ignorerad. orkar inte försöka!
ibland känns det som om jag kommer dö ensam.... som att vara osynlig.

nej, vi är värda mer än det! vi förtjänar någon som älskar oss för den vi är!
 kram och stå på dig!/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0