insattsen i centrum

hej alla!

sjuk idaag med....har sjuukt tråkigt :( så då tänkte jag lysa upp dagen med ett glatt inlägg!

jo haha, eftersom min hämska hosta kom så j***a plötsligt så hadde vi inget att äta :( så det var bara att åka till gribbylnd centrum och handla, inte det bästa och roligaste när man knappt kan andas och ser ut som en rumptroll!
men eftersom jag är så possetiv av mig så tänkte jag att det är säkert ingen som är i centrum nu, det är ju faktiskt skola nu, men så dum som jag är så la jag inte märke till klockan som då var lunch! och maten på skolan smakar blä ( enligt min bror)
   så när jag hadde gått in i mataffären och letade upp en nyttig lunch (pan pizza  och chips) så märkte jag hur en massa killar gick in i affären! det var min brors kompisar, de skulle köpa lunch! jag som då fick jävligt brottom att ställa mig vid grönsakerna ( eftersom att jag visste att dit skulle de inte gå) snubblade på det hala golvet och landade på rumpan, och kröp på alla fyra till grönsakerna! jag drog på mig huvan, så att ingen skulle se mig.
    
efter att dem hadde gått slappnade jag av och gick ut från grönsakerna och då kom en annan grupp av killar in och samma grej igen! ställa sig vid grönsakerna och verka som en oerhört nyttig person!!


  tillslut lyckades jag att ta mig till kassan och betala, ta mig hem och känna mig stolt över min spionliknande insats!! ;)
  //kram malin

Kommentarer
Postat av: cajsa <3

HAHAHAHAHAAH MALIN NEJ VA GULLLIGT :) <3

2010-11-26 @ 15:27:31
URL: http://cajsisord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0