blue man group

hej alla!

igår var jag, mamma, martin, magnus, mattias, moster märit och kusin anna-ida på blue man group!
marin och mamma tog bussen till täby c och mötte mig där, sedan tog vi tåget och efter det tunnelbana. tillsisst kom vi till stan. vi åt på svariges thailand! det är en restaurang (som jag inte kommer ihåg namnet på). det var små lampor överallt! det var så fränt! jag ska försöka lägga upp lite bilder!
sen gick vi till blue man group! woow..... de var så coola, de spelade så coolt. de tog upp en tjej på scen, en av dem fick in typ 20 marsmellows i munnen, dem var blå :)

jag berättar mer sen, nu ska jag dansa street dance med emilia :)
bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0