dagar som aldrig kommer tillbaka....

hej alla!
det var typ år sen jag skrev men bättre sent än aldrig :) jag o alice var grymt taggade över att ha ett nyårskalas, men eftersom vi inte känner samma personer vart det lite problem med inbjudningarna. så smset som inbjudningarna var på skickades dagen innan nyårsdagen :S så det blev bara jag och alice. och vi skulle laga mat, hehe... 
 DEN TÄNKTA MENYN: en toast med skagenröra, en fin liten citronskiva och mohito ( utan alkohol i) till förrätt   oxfile med potatis klyftor och sallad til varmrätt    ben & jerrys, godis, chips, spite, schreps till efterrätt    ett glas cider vid tolvslaget.
men det var väl lite för svårt för två tonåringar... resultatet av varmrätten: okryddad oxfile som smakade bajs, brända potatis klyftor, och en utmärkt sallad.... :)
 alice brorsa var hemma med sina två (snygga) kompissar ;) det förändrade saken helt, jag o alice stog framför spegeln i säkert 20 minuter för att försäkra oss om att vi såg ok ut. men när dem fick smaka maten framstod vi som puckon...
 
vid tolvslaget började jag tänka.. dagarna som gott, dom galna dagarna med komisarna aldrig kommer komma tillbaka...aldrig
att min lillebrors första år, steg,ord..aldrig kommer upplevas igen. men egentligen är det inte speciellt synd, om man tänker efter. vad tråkigt det skulle vara att leva varje dag om och om igen.. jag har haft tiden att se min lillebrors uppväxt nu kan jag se framåt och leva i nuet....
 
ojoj nu vart det lite väl poetiskt :D sorry.. 
       god jul och gott nytt år//malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0